Aku Depressed..
Mesti kitak orang tertanya2 cney aku pegi selamak tok. Aku stress dan benar2 depress, sampe satu tahap aku rasa aku dah sik boleh pergi gik dengan kerja aku. Aku jatuh sakit and diberik cuti rehat oleh doktor.

Aku amik tindakan tuk berenti kerja, aku dah sik mampu agik nak nanggung. Salahkah tindakan aku tok? Dah 2 bulan aku merana..sik tauk la cam ne gik nak madah. Aku bukan lari dari tanggungjawab, tapi aku rasa aku dah sik mampu bertahan.

Aku manusia perlukan ruang dan masa tuk dirik mpun, tuk family..dah sik sanggup aku menghamba abdikan dirik ngan keja tok. Buat semua family thanks for all the support. Untuk huby tersayang, minta maaf sayang and thank you so much..u always be there for me.

Duit memang penting, tapi ada benda lain yang lebih berharga dan bernilai dari ya. Renungkan lah kengkawan suma...
Labels: edit post
1 Response
  1. sama lah kita.. dah 2 bulan lebeh dah sik tentu kerja.. selalunya mood tensi dtg dan pergi, tapi tok dah kontinuesly down.. rasa mcm benar benar benar mok berenti tapi ngenang komitmen hutang piutang ngan bank.. tepaksa lah diteruskan.. mok mintak kerja lain belom tentu dapat mun agik d kch tok.. huhu..

    numpang besaduk indah lok :l