Takmo Suka2 Letak Hantaran
Juz sharing babe.... There is this one incident which led to a POLICE CASE.... KURANG AJAR ABIS pasal hantaran TINGGI2..... :P, an email I received from one fren..

Emak kepada Minah : "Yerlah... anak saya blajar lulus universiti.... tak nak bilang baper... tapi biar lah patut-patut..... selalunya yang belajar tinggi dalam lingkungan 10 Ribu.... tapi ini lah satu satunya anak pompan saya.... harap harap paham jerlah~"

Emak kepada Mat : "Saya paham maksud awak.... tapi saya harap awak pun paham lah yer... kalau terlampau tinggi harus ditangguhkan nanti... biarlah dicepatkan biar jauh dari maksiat..."

Emak kepada Minah : "Kalau awak tak mampu... Anak saya nie bukan tak laku... ada banyak lagi yang tunggu.... dah lah harga rendah.... nak cepat pulak tuh... apa nanti orang cakap..."

Mat : "Yerlah makcik... Makcik nie jual anak ke kereta? Takda macam gini.... SEKARANG jugak saya DOWNPAYMENT 2 Ribu... Saya bawak balik anak makcik.... Malam nie saya TEST DRIVE DULU SEMUA.... kalau dalam semua BAIK.... Jangan cakap 10 RIbu 12 Ribu pun saya letak... tapi kalau dah LEMAU, ENJIN PUN TAK BAGUS tuh anak makcik DENGAN DEPOSIT DEPOSIT semua MAKCIK boleh simpan!!"

Gelak?? Terperanjat? This really happened da.... Sounds funny but if u were there confirm lost kejap.... what happened next was an UGLY scene.... bertikam lidah
Labels: edit post
7 Responses
  1. Audio Says:

    Camya lah kes kamek. I think reason coz mek keja dubai.. so otometik blah ompuan dah nampak $$$. Well, apapa pun.. kamek mok kawen juak taun tok yahuu!! ehek XD


  2. Audio: Kesian kitak..chenta punya pasal..sik apa kitak mesti kawen juak taun tok kamek sokong gilak...


  3. owh... bahya juak jenis nangga $$$$ jak tok... nang mena ada kes mcmtok koh..


  4. aiyi.. ilang komen kmk tek.. huhu... sik al lah.. Nang ada bah drama kehidupan mcm kes camtok.... hehehe..


  5. Su iJamm Says:

    Mun kita molah 'kajian ringkas' eh, kita pat nanggar nok 'murah' ya kebanyakannya kekal & berkat, berbanding nok 'mahal'. Nok 'mahal' ya ada2 jak problem d tgh jln. Sik cayak coba kaji gak..


  6. Khairul Onggon: Nang berlaku kehidupan sebenar..amik iktibar la..dunia kinek tok suma nangga duit jak..ya lah hati2 memilih pasangan..

    Su Ijam: Kadang2 si pengantin rompuan sik lebeh2 dak kaum kerabatnya yang mintak nak bukan2...


  7. T'zah Says:

    se2ju dgn su ijam... kdg2 yg kawin mahal giler ya x kemana.... tp xsemua juakla... harap2 semua yg berkahwin ya... ak kekal bersama hinga ke akhir hayat... Aminnn