Gaza Bermandi Darah Lagi...
Ya Gaza bermandi darah lagi, sebagai seorang muslim dan pecinta keamanan MK sangat-sangat sedih, marah dan tidak puas hati atas apa yang berlaku. Sejak dari dulu lagi kehidupan rakyat Gaza tak pernah nye aman, mempertahankan tanah air diaorang daripada diceroboh Yahudi. Laknat betul la Israel tu, tak berhati perut langsung. Sekarang ni yang jadi mangsa kanak2, orang perempuan dan orang tua2.

Bagi pemimpin dunia Arab yang lain tu bukak la mata sikit, sampai bila nak biarkan kehidupan rakyat Gaza dihimpit kesengsaraan. Sampai kat Majlis Keselamatan pun suara dorang tak di dengar..apa dah jadi. Padahal negara2 Arab ni semua nye kaya2 berlaka. Abis tu tentera Israel sumanya dilengkapi senjata canggih..pejuang Hamas ada ape? Kalau betul2 nak lawan kasi la senjata. Lawan sama2 puas ati. Ini bersenjatakan batu..memang bukan lawan dia orang.

Lagi Israel dapat sokongan kuat dari US...abis tu siapa terorist sebenarnya? Dari hati kecil MK tolong la..tolong.."STOP THE WAR", semoga Allah membalas tiap perbuatan Yahudi ke atas umat Islam...Stop the war!!!
Labels: edit post
3 Responses
  1. SHAIKH Says:

    setiap perbuatan mereka ade balasan..
    STOP THE WAR!!!



  2. mat Says:

    geram nengok kekejaman dak Israel ya!!