MAT MOTOR YANG TERLAMPAU
Hi All,

Cuba anda bayangkan la kalau mamat ni naik motor dari KL sampai Perlis, bila sampai Perlis macam mana ntah mamat ni berjalan. Mak aih...

8 Responses
  1. Audio Says:

    Ekekeke...kedak kerak jak upa urang ya mbak motor nya ekekeke..



  2. WSAF-shikin Says:

    hehhee...gler la...
    slalu orang bawa motor besar ni nampak macho...dalm gambo tu nampak mancis...hahahahaha


  3. hahaha.. audio sama apa yg dipikir kmk.. Imejin nya berenti.. tgn nya stil ke atas... mcm kerak kikikiki... lucu da gambar ya..


  4. SHAIKH Says:

    gempak ny..org tu..mcm mn nk cilok nti ye..huhuu


  5. MakModen Says:

    ahahaha! goleng2 mek tetak aih! ahahahaahaha! imejin jak keruk jak tangan nya.. lucu da jak eh.. mena kata audio.. kedak kerak! asa ati nya ingin nak macho konon tek...


  6. Miss SaikO Says:

    adehlah
    mmg ade ker moto cenggitu wakakaka
    lenguh nyer ihks


  7. ross Says:

    bukannya gia bah...bila tangan nya kat atas kedak ya..suma bau2 kat ketiak ya ilang..sepanjang jalan lah berangin jak rasanya..haha..suk juaknya kali.tapi gak sedihnya mun dah berenti..tangannya keruk katas jak..mun dekat xpa juak, kejap jak nya gia..tp mun dari KL ke Perlis tek...tedah urg ya..